Alla jävla minnen äter upp mig innifrån.

2007-08-24 † 23:19:25
Är hemma i Mora över natten, ska till Borlänge i mån bitti & sen blir de Vansbro igen. Köpa nya stövlar på Abiouse & kika lite på kupolen, nu när jag fått lön & allt (:

Jag trivs som fisken i vattnet i Vansbro, känns helt rätt.

Fan, jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, för jag vet inte vad det är som drar mig neråt. Allt känns ju så bra med Vansbro & allt, men varför är jag inte nöjd? Det känns som att det är nått som fattas, men inte fan vet jag vad. Fuck, jag hatar det här! Känns som jag bara sitter här & skriver massa skit om nå känslor som inte finns, men det kanske är just det, att känslorna inte finns? är det de som fattas? jadu, jag vet faktist inte.
 
fan fan fan, har dessutom haft huvudvärk i en vecka nu, känns som allt som jag lämnat bakom mig kommer i kapp mig, för jag vet klart & tydligt varför jag har huvudvärk, jag har varit där förut. & jag orkar verkligen inte med det just nu, jag stog ut med det i ett helt jävla år förut & nej, jag kommer inte acceptera det igen. När jag som mest bara vill komma framåt i livet känns det mer som två steg tillbaka.

Jag saknar Chelisia så in i helvete, vill hinna upp till stallet nån dag, men de lär väll inte bli försen om två veckor. Gumman, du kommer alltid va den bästa för mig. <3

I hope you know, that this has nothing to do with you,
It's personal, myself and I,
we've got some straightenin' out to do,
and I'm gonna miss you like a child misses their blanket,
but I've got to get a move on with my life,
It's time to be a big girl now,
And big girls don't cry.


Dagens låt: Misery Business - Paramore

- Ikill3dbarbie (There's another world inside of me.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0