Du ska ha papper på allt och skrivna betyg, utan det är du ingenting värd.

2007-08-14 † 19:59:51
Nu var man hemma i Mora en sväng igen, åker tillbaka till vansbro i mån eller på söndag, beror helt på om jag måste jobba eller inte. Hoppas på att jag slipper jobba & kan åka tillbaka i mån. Håll tummarna för mig.

Har vart riktigt skönt att sova o vansbro dom här två nätterna. :) Lekte med Sanna båda dagarna, mums på henne. Blev pizza & film första dagen, & erik kom efter att vi sett på en film, så de blev en till & sen massa prat. :) Andra dan blev de fotboll & sen hem till mig & kolla film :) Jag, Sanna, Elin (?), Anna (?) & nån som jag inte vet va hon hette. Myyys som fan. Hoppas på lite fest i mån om jag åker tillbaka, för jag är pepp som fan. :D

funderar på att åka upp till stallet en sväng i mån & hälsa på Chelisia, se hur hon har det & så. Kommer sakna henne ap mycket, du kommer alltid vara den bästa för mig <3 Sen kanske det blir vika om jag hinner, annars vet jag inte om de händer så mycke mer.

Dagens låt: I've been dying to reach you - Saosin

-Ikill3dbarbie (I know what it feels like to be broken and used, scared and confused.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0