Du är hoppet i ett IQ-fritt land, du är drömmarna jag drömmer ibland.

2007-07-07 † 16:44:54
Bara två dagar kvar på jobbet tills jag får ledigt, i två dagar, inte så mycket men de ska bli skönt. Sen blir det jobb i nio dagar i sträck tills nästa lediga dagar. .__. Men det är väll bara att jobba på, får ju pengar för det som sagt. (:

Vet inte alls hur jag mår nu för tiden, känns liksom rätt bra men ändå är jag inte lycklig. & det jobbigaste är att jag inte vet varför jag känner så. Men när jag flyttar blir de att börja om på nytt & att lämna kvar all skit i Mora. Haha. Nä men då ska jag försöka få ordning på mitt liv, det får vänta tills dess, eftersom jag inte har tid & ork att ta itu me allt just nu. Fast å andra sidan vet jag inte om jag klarar av det helt själv, det återstår att se.
 
Her feeling she hides
Her dream she can't find
She's losing her mind
She's fallen behind
She can't find her place
She's losing her faith
She's fallen from grace
She's all over the place



Men nu funderar jag starkt på att duscha, men jag är så jävla trött så jag vet inte om jag orkar, haha. Men det hade vart skönt & sen typ kolla film & äta mig fet på chips. :D Ja så får det bli.

Dagens låt: The veronicas - When it all falls apart

- Ikill3dbarbie (I don't care what you say, we never played by the same rules anyway.)


image2
Va ska jag göra med mitt hår? hjälp mig!                

Kommentarer
Postat av: Ehlojn

Även där är du inte ensam ska du veta. Att må dåligt och inte veta anledningen gör en frustrerad! Behöver du någon att snacka lite skit med, RING FÖR TUSAN! Vill du att jag ringer, säg bara till <3

2007-07-08 @ 14:58:45
URL: http://ehlojn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0