I din ensamhet är det du som vet hur allting är.

2007-07-04 † 17:04:54

Jobbet i dag gick fortare än det brukar, kom hem 2 timmar tidigare än vanligt. Skönt som tusan eftersom jag va trött som fan, så när jag kom hem somnade jag på soffan. Haha. Så nu är jag pigg igen. Blir väll att åka upp till stallet snart.

I går fick jag tillbaka min hjälm, då blev jag jätte glad. (: Trodde de skulle ta hela sommaren innan jag fick den, men sån otur hade jag inte. (För en gångs skull)


Jag saknar Sanna på msn, känns ensamt utan henne & som att de va jätte länge sen jag pratade med henne, men de är bara för att hon har vart borta på Peace & Love. Så nu får hon faktist ta & va inne på msn lite mer. (: Men snart flyttar jag ju till Vansbro & då får jag träffa henne varje dag. :D Fan va vi kommer äga alla stort. Känns riktigt bra att börja där, trodde jag skulle va jätte nervös men det är jag inte nu när jag känner någon som jag ska gå me. (: För jag trodde inte jag skulle komma överens me nån typ så jag skulle va den där mobbade tönten nere i hörnet. haha. Men jag funderar på vilka dom andra vi ska gå me är, kanske nån man känner ?

I dag har jag kännt mig rätt ensam över huvud taget, just nu är de så att jag kan va på ett ställe med fullt me folk men jag känner mig ändå ensam & osynlig. .__. Alla har den där personen dom helst väljer & tänker på i första hand, men jag står kvar där ensam. Jag är andra hands valet om den där första & bästa skulle få förhinder. Jag vill inte vara allas andra hands val, jag vill vara någons första hands val. Skit i mig helt om det bara passar ibland, jag trivs bättre utan alla förhoppningar om att jag faktist betyder nått för er. Ja & allt det får mig att tänka allt för mycket & då kommer jag in på massa andra tankar som inte heller dom är bra, Usch. Jag vill här i från & börja om på nytt! Efter sommaren ska de bli ändrig på allt.

Dagens låt: Lasse Lindh - Satan va ont det gör

- Ikill3dbarbie (You know it's not so easy when you're all alone, And I wonder if I'm alone in your head?)


Kommentarer
Postat av: Ehlojn

Gumman, jag vet hur det känns. Men du ska veta en sak, du ska aldrig tro att jag sätter dig i någon andrahandsposition! Du är en helt underbar människa och jag ÄLSKAR att umgås med dig. Jag känner igen hela köret som du skriver om men det är bara att jobba på. Du kommer alltid, alltid ha mig vid din sida, så länge du vill det <3

2007-07-08 @ 14:56:23
URL: http://ehlojn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0