så jävla falsk, elak och svag, du har hittat kartan till mitt inre jag.

2007-07-06 † 00:07:25
Dagen på jobbet i dag känndes längre än längst. Va bara jag & Nina som städade så jag fick städa en hel våning själv, shit va jobbigt de va. Men när de är som jobbigast så är de bara att tänka på att man får pengar för det & då får man plötsligt lite mer energi. (:

Nu kommer ännu lite tjat om att jag vill ha mig kingen till Vansbro & jag är verkligen säker på min sak. Det är faktist inte ofta jag är säker på vad jag vill, men nu är jag det. Men nu är de ju så att mamma påstår att vi inte har råd, men om jag lägger alla mina pengar som jag tjänar i sommar på stallhyra så ska de nog gå, men hon vill ändå inte. Så jag tror inte pengarna är det stora problemet, utan jag tror de är de att hon inte vågar släppa i väg mig till ett nytt ställe med någon annans häst i fall det inte funkar. Men jag vet att de kommer funka & om de inte skulle göra det så får jag väll se till att det funkar på nått sätt. Man måste våga chansa lite i mellan åt.

Ska till Vansbro & kolla på lägenhet nästa vecka kanske, annars blir de om typ 2 veckor.  Hoppas de finns nån billig etta. Får se va de blir (:

& om de inte blir Vansbro nästa vecka så blir de Hööks :D shoppa lite nya ridkläder & kanske ett par nya stövlar. nice nice.  Alltid lika kul att få nya grejer :D Jag har blivit väldigt fäst vid ett par svarta med vit skoning som dom har, dom är skit snygga, & då menar jag verkligen skitsnygga! Om dom finns i min storlek så blir de troligen dom & ett par billiga knäskodda bruna. (: & senare i sommar blir de att köpa ny kavaj också, min är för liten .__. men eftersom jag inte ska tävla nå nu i sommar så får de vänta tills lite senare.

dagens låt: New found glory - it's not your fault

- Ikill3dbarbie (Sometimes this world is a crule place, but don't run away to another cuz they aren't really better. Stay and let new people come close, let new people make this world right here better, let them love you.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0