Dom som säger att tiden läker alla sår, dom ljuger.

2007-06-28 † 08:29:38
I dag blev det en ännu tidigare start, mamma väckte mig halv 8 eftersom jag ska & jobba vid 9. Första dagen på jobbet & jag är faktist riktigt nervös. Men de ska nog gå bra får vi hoppas.

I går på hoppningen blev de inga bilder alls, hittade inte annas kamera, så de får bli att knäppa lite nästa träning i stället. & så red jag inte Gabbe heller, mådde inge bra & va helt slut så han fick stå. Shit va jag tänkte på Sancho när jag va i stallet, jag klarade inte änns av att gå in i stora stallet, jag vet att jag är en mes. Men de gick bara inte, kan inte tänka mig att han är borta de går bara inte, inte han, inte nu. & här passar inte änns att säga att de är smällar man får ta. För jag tänker inte ta smällen, inte just nu i alla fall. Sancho, jag saknar dig! Vila ifrid. <3

Det blir Vansbro i höst som det ser ut nu, trodde aldrig att jag skulle lyckad, men de känns som jag gjort de nu & det känns så jävla bra! Jag ska äntligen få komma bort här i från, från all skit. Jag hoppas på att jag kommer få en ny start där & må bra. För jag orkar inte me Mora & allt vad de innebär, mora tar död på mig.

Jobbet kallar, önska mig lycka till.

Dagens låt: James Blunt -Tears And Rain

- Ikill3dbarbie (One good thing about music is, when it hits you, you feel no pain!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0