Lek medans du kan, för i sandlådan är du kung.

2007-06-28 † 18:12:44

Då va första arbetsdagen avklarad, gick hur bra som helst. :) Så nu har jag fått schema också & jag kan ju säga att det är rätt fullt .___. ska jobba hela sommaren. Shit, jag som bara hade tänkt mig 2 veckor eller nått. + Att jag ska jobba varenda helg, inte de roligaste. Men men, man tjänar ju pengar & pengar är alltid bra att ha :) Jag kommer vara rik efter sommaren, de kommer inte du. Hoppas på att Minatti fixar lite extra jobb till mig också ;D va fan, när man är igång ska man väll slå på stort. Haha.

Blir troligen ingen häst i sommar, eftersom de blev mer jobb än va jag hade förväntat mig. Men de gör nog inte så mycket eftersom det blir Vansbro efter sommaren & då blir de att rida all the time. :D

När du känner att tiden börjar rinna ut
och drömmarna en efter en tagit slut
När verkligheten tränger sig på
vet du då åt vilket håll du ska gå?
När du sedan länge har slutat att le
och målen börjar bli svåra att se
När du inte vet om du räcker till
vet du då fortfarande vad du vill?



- Ikill3dbarbie (It seems funny to me, how fucked things can be.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0