Det jag ser är inte det jag en gång såg.

2007-11-06 † 18:21:39

Har vart ledig i dag, har vart till sjukhuset & kollat lite grejs. Kanske måste börja äta pensilin, får se om en månad hur de blir.

Jag & Hanna va pluggisar till 1000 i går, satt me Oden arbetet från halv 5 till 9, sen gav vi upp & kollade på tv till tolv. Och eftersom hanna va så trött sov hon på min soffa & Nero på mitt golv. Blir väll att plugga Oden i mån också, så vi får det klart till på fredag.

Håller på att bli sjuk igen, är alltid sjuk nu för tiden, va aldrig sjuk innan jag flyttade till vansbro & nu är jag fan sjuk 24/7. Och då kan jag inte påstå att man känner sig så pepp på att göra allt som ska vara klart i skolan den här veckan, de är typ hur mycket som helst.

Jag vet att jag inte är samma person som jag en gång var, och det ber jag om ursäkt för, men jag hittar inte tillbaka till dom roliga minnena jag levde på, och inte heller kan jag hitta tillbaka till den glada & starka personligheten, nej, jag tror jag har tappat bort den personen. Nu försöker jag bara att titta framåt & hoppas på att jag hittar någon bättre & ännu starkare som klarar av sånt jag just nu inte klarar av. Nej, jag klarar ingenting just nu, jag är svagare än jag någonsin vart.
Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller.

Jag vill så gärna bara berätta allt för er, men de går inte, jag vet inte hur jag ska säga det. & Sandra tack för att du förstår att jag inte kan prata om de,  som du sa i skolan: Om jag inte hade förstått att du verkligen inte vill/kan prata om de hade jag tjatat ihjäl dig. Och det är faktist ganska sant, du är rätt duktig på de, haha.  

- Ikill3dbarbie (Keep on moving, no dog can piss on a driving car.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0