Jag vet ingenting just nu, det är du som har svaret.

2007-11-04 † 21:35:10
Jag vet inte vad jag ska tro, är det verkligen sanningen jag hör ? Eller vill du inte erkänna för mig hur det är, eller kanske inte änns för dig själv ? Jag får en känsla av att du fortfarande har känslor kvar för henne & om du har de så kanske det är bäst att jag tar ett kliv tillbaka. Jag vet ingenting just nu, det är väldigt jobbigt att inte veta, snälla säg hur det är.

Har försökt skriva svenska uppsatts ett tag, men jag har för mycket tankar i huvudet för att de ska bli bra, så jag lägger det åt sidan ett tag & försöker på nytt i morgon.

Someday I'll be happy,
will someone tell me when will that be?
Somewhere I lost track of what's right
and now I'm stuck on the sidelines,
what doesn't kill you makes you stronger,
not gonna take it any longer,
it's time to take back control of my life.


- Ikill3dbarbie (I started out alone and in the end that's where I'll be.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0