Hur kan nåt så stort förvandlas, hur kan man tappa lusten att andas.

2007-10-26 † 22:57:28
Nu är jag i Mora då da. Ville vara kvar i Vansbro i kväll egentligen men eftersom att de är som det är just nu så kom mamma & hämtade mig direkt efter skolan. Så nu sitter jag här i källaren helt för mig själv & funderar på om jag ska gå och lägga mig och jag lär väll göra det eftersom det inte finns så mycket annat att göra.
Jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam, och jag känner mig bara så djävla tom ibland.


Hoppade Fernando i dag, gick riktigt bra, lite små fel men va fan. Han hoppade riktigt fint sista rundan.

Jag vill inte att de ska bli som förut, jag vill inte acceptera mig själv som den kalla personen som är på väg tillbaka. Jag villl inte, jag vill inte, jag vill INTE! Tankarna om livet börjar komma tillbaka & just nu känns det som att det inte finns någonting att leva för. Jag börjar säga emot mig själv igen, för jag vet gott och väl att det finns 1000 olika saker att leva för, men varför får jag då upp dom här tankarna ? Som i dag när jag satt i bilen på väg hem kom jag att tänka på hur hade de vart att bara sluta andas? ja, jag vill inte ha tillbaka dom här tankarna, jag vill vara frisk.

Jag har en fråga till alla er, hur ser ni mig?


Vincent - Miss blue

-Ikill3dbarbie (I'm stuck in my own head and I'm oceans away.)

Kommentarer
Postat av: Ania

Ibland känns d så att man vill inte leva längre, man orkar inte mera liksom man vill sluta me allting. Men Det är massa människor som behöver dej som skulle int klara sig utan dej. Jag vet hur d känns när man skulle kunna ha nånting, någon, men man kan inte iaf, för att d e förbjudet. Lr när man tror att man har nånting fast egentligen har man ingenting. Man vill göra nånting men det går bara inte. Man känner sig jätte ensam. Men du kan veta att jag e här om du behöver. Du är en bra människa

2007-10-27 @ 13:27:41
URL: http://angelajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0