Ingen kommer nånsin hjälpa dig om dom inte vinner på det själva.

2007-10-27 † 19:19:44
Spenderat hela dagen med pappa, va ner på stan och kollade på mobil å så. Jag mår så jävla bra när jag är med dig, du är bäst! Finns ingen som jag saknar så mycket när jag är i Vansbro, jag älskar dig pappa, du är min bästa vän! <3

När vi sitter i bilen på väg ner på stan så går en utlänning över vägen.
Pappa: - Akta dig svarting!
Jag:- Men pappa :o
Pappa: - Han kunde ju blivit överkört, han va ju så svart så man nästan inte såg honom.
Sorry, jag vet att jag har dålig humor, men pappa lyckas alltid få allt att låta så jävla kul.

I kväll blir de troligen film mys med mamma, vill egentligen till falun, men kul att åka tåg dit själv? nää. + att jag inte har nå pengar. Sanna, hoppas du har en super kul kväll!

Sonny, du är så jävla bra!

- ikill3dbarbie (I'm sorry that it took so long to see.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0