Jag är så trött på att känna mig som en dålig kopia av mig själv.

2007-10-25 † 18:08:41
Kom nyss hem från Mora, har vart ner och införskaffat mig en mössa. Blev en likadan som Sanna eftersom att den va så snygg. Kollade på ny mobil också, men eftersom jag inte kunde bestämma mig så bli de att köpa en på lovet.

Ska väll snart ta och bege mig till Vansbro, känner inte alls för att åka tillbaka dit. Men jag måste väll antar jag. Har ju Bara en lektion i mån så det ska nog gå bra & sen stallet efter lunch. & efter det blir de väll hem och duscha och sen troligen hem till Mora igen på kvällen. Blir väll troligen att umgås lite me Sonny när jag kommer till Vansbro i kväll, kanske nån film eller så.

Just ja, träffade Johanna_girl nere på stan också, fy fan va glad jag blev! har saknat dig så jävla mycket, you make my day! Fan att du ska va borta hela lovet, jag som tänkte tvinga dig att umgås med mig.men men, som du sa, jag kommer ju hem fler gånger.

Jag låser in mig drar ner persiennerna och slänger världen på högen av alla saker som jag bojkottar och jag duckar för alla speglar och blundar så hårt jag kan och försöker glömma men hur kan man glömma sig själv? och jag vet att andra har det värre men hur kan man känna sig så här grå?


One Republic - apologize

- Ikill3dbarbie (I want to scream until no sound comes out.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0