Ni gör mig ledsen.

2008-12-30 † 23:39:08
Va ska man göra när man känner sig extremt bortglömd av sina så kallade vänner? Eller man kanske inte är bortglömd utan dom kanske bara skiter i mig, inte vet då jag. Jag vet att jag inte är så duktig på att höra av mig, men jag vill ju inte bli den där efterhängsna typen som "tjatar" för att få umgås med folk. Så då känns det faktist bättre att folk frågar om man vill vara med, men jag fyller år oftare än det händer. Så nu är frågan; va ska man göra? Ringa & "tjata" och bli den där dryga personen jag absolut inte vill bli, eller ska man bara skita i ens så kallade vänner och va glad att man har två vänner som alltid hör av sig och vill ha en med. Jag vet att jag är en tönt, men sånt här gör mig ledsen.


föresten är jag inte blond längre, har blitt orange igen,
men har ingen bild på det, så ni får stå ut med en gammal.

- ikill3dbarbie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där är vi lika! alltså inte bilden.

2008-12-31 @ 00:49:48
URL: http://emmizenboy.blogspot.com
Postat av: Sandra

Usch lät inge vidare! Om du tar dig till värmland så är du välkommen hit iaf :)

2008-12-31 @ 14:40:33
URL: http://pratis.blogg.se/
Postat av: Elin

<3<3<3<3

2008-12-31 @ 14:46:12
Postat av: michelle

tänk om dina vänner tänker likadant som dig och inte vill tjata? Kanske där problemet ligger?

2008-12-31 @ 16:14:29
Postat av: Nathalie

svar; tacktack :) Guldskuggan är från FACE och den svarta från Isadora

2009-01-01 @ 18:21:57
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: sanna

håller med michelle. det är där problemet ligger. visst, jag är inte så bra på att höra av mig MEN, när jag väl gör det så låter det >"nej jag orkar inte" eller så svarar du inte över huvudtaget. kanske borde börja fundera på sånt innan du klagar på dina vänner? :)

2009-01-07 @ 10:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0