Spela dina kort rätt & du kan bli lyckligast i världen.

2008-01-19 † 23:55:59
Man brukar säga att antingen har man otur i kärlek & tur i spel eller tvärtom, men kärlek är väll också ett slags spel med regler & så mycket man kan vinna om man bara spelar sina korten rätt & dom flesta "spelar" för att vinna, men sen finns det även dom som feg-spelar lite eftersom rädslan av att förlora alltid finns där. Ja Det ligger så mycket mer än en hundring & äran i potten, här kan det handla om livslång kärlek. Så va inte rädd för att spela, som man hörst så många gånger; den som är med i leken får leken tåla.


Blir fan gråtfärdig när jag ser dig, så ser så förjävlig ut. Jag vill bara kidnappa dig & gömma dig under min säng! & det räcker inte att du ser förjävlig ut nä då är det nån jävel som har vart och klippt i din man & pannlugg. Jag blir så jävla arg, du som va så fin innan jag slutade. FAN!
Without you, I'm like a bird who lost its wings. Chelisia, jag älskar dig <3!

image20


blir så jävla less på mig själv, orkar inte med mig själv. Är inne i en sån där svacka igen när jag inte tycker nått är kul, tycker inte änns det är kul att rida & jag vet att det är det bästa jag vet annars & jag älskar det som fan. Men varför blir det så här? jag hatar att inte ha ork, jag hatar att inte känna någonting, jag hatar att vara en sån tönt.

Dagens låt: Rehab-Amy Winehouse

-Ikill3dbarbie (Our scars remind us that the past is real.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0