Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha.

2008-03-11 † 19:03:18
Va ner på stan med J0hanna_girl i dag, gick och fikade och sen bara lodade runt.
Det va myys, jag har saknat dig. I mån blir det stan igen, bus på g. och sen blir de
hem & sätta i löshår & färga håret orange. Är nervös som fan, tänk om jag inte alls
passar i det? shit.

Åker troligen tillbaka till Vansbro på söndag eftersom jag vill vara kvar i Mora och
fira Jessica på lördag. hade från början planerat att vara i Vansbro ca halva lovet,
men så blev det tyvärr inte. Kanske blir så på påsklovet i stället? om jag inte ska till
tibro & hälsa på Jessica. får helt enkelt se hur det blir.

Jag är jätte sugen på att åka till Borlänge & shoppa, men tyvärr har jag inga pengar.
Så jag vet inte hur det ska gå till. Får helt enkelt vänta till efter påsklovet.

Dagens låt: Cindy Lauper-Girls just wanna have fun

- Ikill3dbarbie (And the darkness there inside you, make you feel so small.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, du tar då fan och stannar hemma i helgen :D

2008-03-12 @ 13:21:14
URL: http://sandraehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0