Nu kan sommaren komma, ja tack!

2008-03-10 † 17:45:58
Ja helgen har vart hel mysig! Först på fredan va de stan med Sandra & Emelie.
Och på kvällen blev det film med Sandra. Sen på lördan blev det lite stan igen,
sen 18års fest i  Öna bystuga. Tacj för en hel rolig kväll allihopa! Sen på söndan
blev det bakis mys med Sandra & Jessica & ben and jerry glass. Mums på det!

Idag skulle det egentligen bli stan med J0hanna_girl, men hon är pluggis i dag
så vi drar ner i mån i stället. Jag har saknat dig tjejen!

Nu blir det att tröst spela lite sims 2, eftersom min dator är cp & inte vill installera
webbkameran. Sug min kuk, jag blir så arg när det inte går som jag vill! det ska
bara krångla hela tiden. och inte fan funkar det att skicka bilderna till Jessica heller.
cp.

Dagens låt: Lasse lindh- du behöver aldrig mer vara rädd

- Ikill3dbarbie (Baby what comes up comes down.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0