Det kan ju inte bli värre.

2008-10-14 † 21:31:53
japp, nu tänkte jag byta ansiktsprodukter från Guinot till Clinique, hoppas att det funkar bättre för min hy. Har känt att guinots produkter inte riktigt passar till min hy, gjorde det i början, men inte längre, blir bara värre. Så nu är det nya tag som gäller. Va till åhlens i dag & fick prover på Clinique serien som jag har tänkt köpa, så om det känns bra så blir det nog att åka ner en vända i mån och köpa det när/om mamma har lite tid över. Fick även prov på en foundation som verkar riktigt bra, hoppas mamma stälelr upp & betalar den också.

usch, såg precis att jag har fått besök vid datorn. klättrar världens största spindel precis bredvid mig.
okej, kanske inte världens största men den är STOR!

Nä nu ska jag hoppa i säng, godnatt.

- ikill3dbarbie

Kommentarer
Postat av: sannos

Sara :)

hur får man in egna bilder i bannern?

puss <3

2008-10-15 @ 12:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0