vart tog partyt vägen?

2008-10-11 † 14:27:19
Blev utgång i går, ganska värdelöst egentligen. men jag hade rätt kul i mitt sällskap.
Blev till att sitta hemma hos micke och dricka lite, sen över till tess och hälsa på,
tillbaka till micke, sov lite, micke väckte mig och sen drog vi iväg hem till Morén.
 
Sen va de då meningen att vi skulle på partaj i nån jaktstuga, men vi kom aldrig så långt,
blev bara en jävligt lång tur ute i skogen, eftersom dom i den andra bilen blev lite för fullla.
Så dom slängde ut tre pers där ute i skogen och drog in till vansbro igen, snällt snällt.
Så de va bara att mosa in dom i våran bil, mosade in två styckeni skuffen och en fram i mitt knä.
Nio pers i mickes lilla bil, kan säga att den inte mådde så bra.

I kväll blir det nog utgång med dido i sikte.

- ikill3dbarbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0