Vart är den starka & självsäkra personen?

2008-10-10 † 12:44:59

Jag lyckades ta mig igenom hela dagen utan större problem.
Låg väl på gränsen hela dagen, men huvudsaken är att jag klarade det!

Jag blir så arg på sånna personer som inte kan höra båda sidorna av ett problem, utan bara lyssnar på den första versionen och tar för givet att varenda liten detalj är rätt. Gaaah, det gör mig så inihelvete förbannad, men att jag inte änns kan stå på mig, det gör mig faktist ännu argare, varför har jag gått och blivit en sån jävla mes? Ja vart fan har den starka & självsäka Sara Danielsson tagit vägen egentligen, hon som stod för sina åsikter och inte lät sig tryckas ner av någon annan. Istället för att försvara mig och förklara min version av det hela, så står jag bara där som ett fån & tar all skit, känner hur tårarna ligger och bränner innanför ögonlocken och bara väntar på att få börja rinna. Ja, jag bara låter dig kasta skit i ansiktet på mig, jag är patetisk.


- ikill3dbarbie (I'm my own worst enemy.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0