Peppar peppar, ta i trä!

2008-09-19 † 13:36:01
ja, va ska man säga? I går fick jag för mig att säga att jag va frisk och skulle till skolan i dag, men icke. Vaknade i morse med jobbigare hosta än jag haft på flera dagar och konstaterade att det fan inte blir nå skola ändå. Fan, jag vill verkligen bli frisk nu, tillbaka till skolan, fixa allt jag har missat, träffa sanna!

På söndag blir de till att jobba i stallet, ska vara där halv åtta på söndag. men de ska väl gå bra, bara man slipper gå ut, de hade ju inte vart det bästa för min förkylning.

Nu ska jag gå och rota lite i mickes kylskåp och se om jag hittar nått gått att äta och nå piller eller nått mot hostan.

- Ikill3dbarbie (sometimes time does'nt heal, no not at all.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0