Mys på Lotus spa.

2008-09-27 † 18:14:53
Ja i dag började jag dagen med ansikts behandling, kunde inte ha blivit bättre. De va lika gött som varje gång & självklart somnade jag.


Nöjd & glad efter besöket på lotus spa!

Sen har jag nästan bara setat vid datorn till & från. Funderar på om jag ska ta en promenad, eller om jag ska ta det när jag kommer till vansbro istället. Tycker mer om att gå i vansbro, så jag väntar nog tills jag har kommit dit. Ska väl försöka få med mig micke också så jag slipper gå själv.

Mitt dåliga samvete tär på mig, får mig att gråta och tappa taget om mitt liv. Men det är ofta jag själv som sätter mig själv i den sitsen, så det är bara att försöka ändra på det.

- ikill3dbarbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0