Vilse på kyrkogården

2008-09-11 † 18:42:58
japp, det va precis vad jag & Pilsk lyckades med i går. Skulle ta en extra lång promenad och tänkte prova en ny väg, men hamnade på nått vänster på kyrkogården och gick halvt vilse. Och eftersom vi precis blivit skrämd av en lastbil & en hund får båda lite små panik, men som tur va så hittade vi tillbaka, levande och allt, haha. Tack så jätte mycket för promenaden & allt prat.

I dag blev inte precis som jag tänkt mig, gick hem och skulle vila lite på lunchen eftersom jag hade sån jävla mensvärk, men lyckas somna och vaknar kvart över tre, grattis sara. Inte bra alls, missade både idrotten & Naturkunskapen. Men nu har jag i alla fall hittat nya favorit pillret mot mensvärk, tylenol, nå micke köpte när han va i USA. tummen upp för dom!

- ikill3dbarbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0