När man vill se som bäst ut.

2009-02-11 † 23:28:19
Jag och Micke åkte till ok vid nio tiden, efter att jag hade sovit i tre timmar. Och jag skiter i hur jag ser ut för vi ska ju "bara" till ok, så jag ser rent ut sagt förjävlig ut! Och självklart träffar man på .. hm va ska vi kalla honom? en gammal flört. Och det är ju då man vill se så jävla bra ut som man bara kan, för att personen i fråga ska förstå vad han har gått miste om. Men nu fick han se mig med risit hår, osminkad & mys kläder. Smällar man får ta helt enkelt, haha. Men jag bryr mig inte så hårt över hur han ser på mig nu, för jag är lyckligast i världen med min Micke! :)


ungefär så här hade jag velat sett ut i dag, då hade det känts lite bättre.

nu ska jag hoppa ner i sängen, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0