övning ger färdighet.

2009-01-07 † 15:29:08
I går & i förrgår var jag & Papi ute och övningskörde. Det gick väl ganska bra, om man bortser från när jag skulle backa. Kan ju börja med att medela att jag bara hade kört en gång innan. Men det sket pappa i så han tvingar mig att backa även fast jag inte vill, så pappa vrider runt ratten så det ska bli bra & så säger han övertygande: Nu kan du inte backa ner i diket. (eftersom jag va helt säker på att jag skulle lyckas med det.) Nä jag klarade mig faktist från att backa ner i diket! Stolt! Fast efter att jag hade backat kanske 1-2 meter så tar de stopp, då har jag backat rakt in i en snödriva istället.  Annars gick det faktist riktigt bra att köra! Enligt pappa var jag mycket bättre än min syster på att köra, haha.

- ikill3dbarbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0