Varför jag älskar honom så..

2009-06-28 † 15:27:29
För att han ryser när jag kysser honom i nacken. För att han alltid kan få mig att skratta. För att han har fina blå ögon. För att han alltid håller om mig när vi ska sova & frågar om jag vill sova på hans axel när jag inte kan somna. För att han skrattar åt mina skämt. För att han tycker om all mat jag lagar. För att han är sexig i sina kängor & skinnjacka. För att han kan ringa 6ggr på en timme bara för att få höra min röst. För att han tycker jag är som snyggast när jag är osminkad & har ofixad hår. För att han hatar när jag smörjer in mig med brun utan sol, för då luktar jag inte sara. För att han gör mig lyckligast i världen, även fast han inte tror på mig när jag säger det. För att han tycker om min kropp precis som den är. För att han har en perfekt rumpa. För att han tycker att han passar bra i rosa. För att han kysser mig i armvecket så det blir så där pirrigt skönt. För att han älskar när jag pillar honom på ryggen. För att han brukar borsta mitt hår. För att jag kan prata om allt med honom. För att han har bra musiksmak. För att han brukar sjunga för mig när vi åker bil. För att han gör mig till en bättre människa. För att han kramar om mig som bara han kan när han märker att jag är nere. För att han får mig att gråta av saknad när vi är ifrån varandra. För att han alltid pussar på mig innan han går till jobbet. För att han tycker om min överläpp & han kan inte låta bli att nypa i den. För att han är så vacer naken. För att han får mig att känna mig så trygg. För att han står ut med mig även fast jag är så krävande. För att han nästan alltid köper en kexchoklad när vi är och handlar. För att han brukar dansa för mig bara för att få mig att skratta. För att han är det bästa jag vet. För att han är MIN!

Kommentarer
Postat av: ROXY

fint inlägg! :)

min karl är lika underbar. har nog aldrig träffat en så fin människa :>



allt är fint med mig, och du? :)

2009-06-29 @ 12:58:37
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0