motivation= noll!

2009-05-09 † 23:54:29
Jag har inte alls känt nå motivation till att blogga riktigt de senaste dagarna, men jag har ju fortfarande levt livet såklart. bland annat har jag:

*Fixat ny design till min vän alex, du hittar henne här.
blev nöjd med den även fast den inte är så mäktig,
men jag hade paint och picnik att jobba med,
inge photoshop här inte.
* Städat mitt rum.
*Knåpat ihop min klädställning.
* kopplat ljud i hela lägenheten,
så nu har vi högtalare i pilskis rum, hallen och i mitt rum,
perfekt för partykvällar!
* festat till sju tiden i morse.
*pluggat lite smått

ska leta rätt på sladden till kameran nu så jag kan lägga över bilderna från i går kväll/ natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0