o7/1o/2oo9

2009-10-07 † 12:07:20

Det drar kallt från fönstret, och bara tanken av att du inte är min längre gör det ännu kallare. Kylan har tait sig in i hela kroppen och hjärtat känns så kallt. så kallt att det skulle kunna frysa ihjäl. Justnujusthär. Jag sitter och lyssnar på Völund Smed, men varför vet jag inte. Jag tycker dom är bra, men det kanske bara är för att du tycker det, jagvetinte. Och jag springer runt i det där grönrandiga linnet som jag brukade sova i, sova i bredvid dig, det som du skrattade åt och tyckte va fult, men jag tror ändå du såg det lite charmigt på något udda sätt, jaghoppasiallafall. Och nu borde jag packa ihop för att bege mig mot vansbro, vansbro som lika gärna skulle kunna heta: Här får saknade av M dig att gråta. justnujusthär.

Det finns ett minne av dig i allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0