LASSE LINDH - F

2010-04-17 † 18:29:19
Vi träffades på sommaren på fest med folk som bara pratade om sig själva.
du var hård och vass på ytan men någonting i ögonvrån högg tag och vi bytte
rum och musik och med kläderna på under täcket, drack vi dålig sprit och all
din yta rann av och du var

Så jävla vacker då och allting som vi sa, kändes som ingen annan sagt före oss.
Och så lätt som allt kändes då känns det sällan nu, och ibland så undrar jag vad
som hänt om jag ringt

Så ett artigt farväl på en historia som aldrig började, och tillbaks i mitt liv,
tänkte jag inte mer på dig än ibland när jag bläddrade förbi ditt nummer.
Men så sprang jag in i din vän från den där festen för så länge sedan och jag
frågade hur det var med dig, du som var

Så jävla vacker då och allting som vi sa, kändes som ingen annan sagt före oss.
Och så lätt som allt kändes då känns det sällan nu, och ibland så undrar jag vad
som hänt om jag ringt

Och din vän hon sa "Har du inte hört? Hon balanserade på en bro och föll i och
vattnet var kallt, det var flera år sedan nu. Men bara så du vet pratade hon om
dig ibland." Och jag började gråta som ett fån, för jag visste, jag mindes, jag
mindes att hon var

Så jävla vacker då och allting som vi sa, kändes som ingen annan sagt före oss.
Och så lätt som allt kändes då känns det sällan nu, och ibland så undrar jag vad
som hänt om jag ringt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0