JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA

2010-02-24 † 15:14:57

dagen började inte allt för bra, vaknade upp ur en jobbig dröm och ville bara dra täcket över huvudet,
men tog mig samman och drog till skolan på psykologi ändå. Sen blev det att prata lite med rektorn,
planera in ett möte med syon och prata med lite lärare. Sen vidare hem för att få ett peppande
samtal från världens bästa mamma! ♥

Nu sitter jag här och ska fixa ett intyg, plugga lite och kanske hinna med och söka jobb innan jag
 drar vidare till stallet för lite hoppning på bästa Zorrino!


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Härlig blogg:)

2010-02-24 @ 18:34:28
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0