EN ANNAN VÄG I LIVET?

2010-02-05 † 15:57:21

Tänk om man hade valt en annan väg i livet.. tänk om jag inte hade valt att söka om till
ridgymnasiet i Vansbro, tänk va mycket bra jag hade missat då! Under de här snart tre
 åren i Vansbro har jag vuxit som person så otroligt mycket och är på god väg att hitta
 mig själv. Vem trodde under högstadiet att Sara Danielsson skulle flytta hemifrån
 som 17år och klara av det riktigt bra?
Inte jag i alla fall! Men jag måste säga så här i
 efterhand att jag fixade det riktigt bra, genom med & mot vind! Och så många gånger jag har
tänkt ge upp, men jag har stått på mig och tagit mig ett steg framåt istället! Jag kan säga
 rakt ut att jag är stolt över mig själv och över den personen jag har
blivit!

Vem kunde tro att dessa pajasar skulle klara sig så bra på egna ben?

Och vilka underbara personer jag har mött och fått chansen att lära känna under mina år i Vansbro!
Pilski plutt
, MIN BÄSTA VÄN! jag är så otroligt glad att jag hittade dig, för nu klarar jag mig inte
utan dig!♥ BajsLina & Rymdmakaronen, nu är underbara båda två! Nu får mig att må bra och
jag trivs så bra med er! Klassen, vi har haft våra stunder men jag kommer aldrig glömma er.
Vi är alla speciella på vårat egna lilla vis. Stålkuk & Tess, träffades egentligen när vi alla
bodde i Mora, men våran vänskap startade på riktigt när jag flyttade till Vansbro. NI ÄR SÅ
JÄVLA BRA! Underbara älskade ni!♥ Timmie förtjänar också att vara med på ett hörn, bara
 för att han är så knäpp och jag kan prata om allt med honom!"jag tänker inte riktigt på att
du är kille, de känns som att prata med vilken tjej kompis som helst :P"
 Och alla andra
jag har fått lära känna här i vansbro, ni är guldvärda! jag är glad att jag träffade er,
varenda en av er!


En lycklig Sara på sin 18års dag, med hanni_B0i.

Jag har hunnit med att vara kär för första gången i mitt liv under tiden i Vansbro också.
Blev kär i en underbar kille vid namnet Mikael Granath, han visade mig det fina med kärlek
 men som med allt annat så kommer alltid någonting imellan, så efter 15mån tillsammans gick
vi skilda vägar. Något jag har haft väldigt svårt med, men jag tog mig igenom det! Vi har
knappt någon kontakt alls längre vilket jag tycker är väldigt tråkigt eftersom M är en av de
bästa vännerna jag har och står mig fortfarande väldigt nära och kommer alltid göra det!
Jag önskar all lycka till dig och är glad att jag fick träffa en sån underbar person som dig!


Vi var kära och trivdes med oss.

Även fast jag har haft både mina bästa & västa stunder i livet under tiden i Vansbro så
 ångrar jag ingenting. Men i bland undrar jag över hur livet hade sett ut om jag hade valt
en annan väg. Men om jag fick göra om allt igen, hade jag nog gjort samma val i dag.


Kommentarer
Postat av: Rymdis

Vilket fint inlägg!



Du ska absolut vara stolt över dig själv!



Massor av Kramar!!! <3

2010-02-05 @ 17:29:14
Postat av: Ida

har tänkt på samma sak många gånger, tänk om man inte hade valt att söka till Vansbro. Vad mkt man skulle ha missat då!

2010-02-05 @ 21:07:19
URL: http://idasfotografier.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Klart du ska vara stolt över dig själv Sara :)

Du betyder mkt <3<3<3

2010-02-06 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0