I FEEL LIKE SHIT BUT AT LEAST I FEEL SOMETHING

2010-06-01 † 17:57:02
Jag har blivit riktigt dålig på att blogga på sistone, men jag ska bättra mig snart!
Men just nu är jag nere i en lättare depression vilket gör att jag verkligen inte har ork.

Men jag har i alla fall hunnit med att fylla 20 år i går, vilket kändes jävligt gött! 
Spenderade dagen med Lina. Vi grillade, lyssnade på musik, drack cider och bara
myste ute i solen! Senare på kvällen kom även Mickis & co då drog vi hem till
Lina och piercade lite, haha

Just ja, började även dagen med premiärridning med kandar på Jazzan, vilket
gick bättre än väntat! Härlig känsla vill jag lova! 

Jag har helt enkelt haft en superbra födelsedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0