JAG ÄR EN SÅN SOM ÄR EN SÅN

2010-06-29 † 18:21:11

Jag är en sån som älskar att vara spontan. Jag är en sån som älskar att balansera på trottoarkanten. Jag är en sån som gråter när ingen ser. Jag är en sån som älskar att få andra att skratta. Jag är en sån som dagdrömmer en massa & gör det bäst i bilen. Jag är en sån som ligger vaken och ser på folk som sover. Jag är en sån som aldrig är seriös på kort, en sån som hellre blir ful med flit än ful ändå. Jag är en sån som ligger i sängen & dansar när jag mår bra. Jag är en sån som är blyg inför nya människor. Jag är en sån som låter fingertoppar dansa över ryggraden på söta pojkar. Jag är en sån som har svårt att släppa taget om dem jag älskar. Jag är en sån som hatar att sova själv.jag är en sån som förstått att tiden inte läker alla sår utan bara dämpar smärtan. Jag är en sån som har svårt att hitta mig själv. Jag är en sån som aldrig vill växa upp.


Jag är en sån som lyckas synas när jag egentligen bara vill försvinna..


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt bra skrivet sara !

var får du allt ifrån ?

2010-06-29 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0