WITH SO MUCH GOING ON IN MY MIND

2010-03-20 † 19:26:44

Det är fint när man hittar en räddare i nöden där man minst anar det,
när bara ett galet samtal om trams kan betyda så mycket & man slipper somna ensam. 
Tack för att du räddade mig i natt E!

Någonting som är så fult så man bara vill spy på det är personer som påstår sig att dom bryr
 sig och att dom alltid finns där. Men i verkligheten finns dom bara där när det passar dom.
"Vi kan väl prata om det här i morgon" - nej, det är nu jag vill prata, det är nu monstrena
 i mitt huvud är galna och äter upp mig inifrån, jag kan inte bara låtsas som ingenting och
flytta fram problemen tills det passar dig att finnas där, hur mycket jag än hade velat.
 Välkommen till min verklighet, den utspelar sig här och nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0