TIDSFÖRDRIV

2010-03-24 † 14:01:22

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Ja, det har jag.

Vad står det i ditt tredje?

Ok du får sova så gott sen då. Godnatt. Kram!

Och vem var det ifrån?
E

Är han/hon snygg?
Ja det måste jag påstå!

Vad står det i ditt 18:e sms?
Jaha, då va de min tur då, magsjuka i natt, nu slipper jag i alla fall banta! :P Hoppas du mår bra!

Och det var ifrån?
Mamma

Är han/hon farlig?
Skojar du eller?

Hur farlig?
Galet farlig!

Smsar ni ofta?
Joda!

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
E, Lillelin, Tessa, Sanna, Anna, Emmy, Kini, Mamma, Söt sandra, Stålkuk, Jonna, sis, Timmie, Gratt, Rymdmakaronen, Dan, Bajslina, Hanna-b0ii, Malin, TLÄT, Johanna, lilsis, Bejjan, Tess, Coolaste katten i stan, Dingen, dad, Eija, Sofie, Fröken grön + massa okända ^^ 

Smsar du ofta?

Ja, varje dag!

Hur många sms har du skickat?
Alldeles för många!

Hur många mms?
ett tror jag.

Är du beroende?
lite smått!

Vem ringde du senast?
Stålkuk

Vem ringde dig senast?
Gratt

Vilket är ditt senaste missade samtal?

Stålkuk

Vem är snyggast på din kontaktlista?

svår fråga ;)

Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
Tias stretchandes iklädd mina leggings! haha

Hur många bilder har du?

12st.

Vilken är din favoritbild?

Måste nog vara den på Tias! haha!


Kommentarer
Postat av: PEETRA

sv; hihi jaaa visst gör den! jag är helt kär i den :D

2010-03-24 @ 18:46:57
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0