17 MAJ 2010

2010-05-17 † 16:47:33


Känner att jag är sämst på att uppdatera just nu, sorry!
är galet mycket nu när allt i skolan ska bli klart inom en
månad + att jag har en gnutta bloggtorka!

Men kan väl ialla fall dela med mig av att jag har fått två jobb!
första är på Resturang Saltvik, där jag börjar på onsdag, nervös
som satan! & det andra är tre veckor på Mora ridklubb i sommar.
Känns hur bra som helst!

Måste även passa på att tacka Sis, Sofie & Johan för tre superbra dagar i
stockholm! Har dock gjort slut på lite för mycket pengar, så nu är det rensa
gaderoben någon dag som gäller. Tänkte även försöka komma ihåg tt slänga
upp lite bilder här på vad jag har shoppat.


Kommentarer
Postat av: Idah

Hej! Vad använder du för rengörinsmedel till din navelpiercing? Naveln är faktiskt ganska svårläkt men se till att absolut inte pilla på den alls utan rena fingrar och gör rent den morgon och kväll, gärna en gång mitt på dagen också! Men som sagt, det är ett svårläkt ställe och alla har olika läkhud, eller ja, kött! ^^ Hur länge har du haft den?

2010-05-17 @ 18:37:51
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0