GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! ♥

2010-11-01 † 13:12:32

I dag fyller min underbara mamma år! Och det är första
gången under mina 20år på jorden som jag inte är hemma
och firar henne, vilket känns väldigt konstigt. Men jag har
i alla fall skickat blommogram, så när som helst borde
blombudet knacka på hos mamma med en stor bukett
blommor & lite choklad.

just ja, fick ett fint sms av mamma nyss:
"Hej, va bra att man får se dig i tidningen ibland nu när du inte är hem så ofta,
 va roligt ni verka ha det! & du är lika snygg varenda gång! ha det bra. Kram mor"


Kommentarer
Postat av: EuroFlorist

Härligt initiativ att överraska med ett blomsterbud, det kan verkligen förgylla och färglägga vardagen. Och blir garanterat uppskattat!



Nästa gång du vill överraska någon med ett blomsterbud kan du använda kod "JOY" för lite rabatt.



Önskar dig en blomstrande vecka!



/EuroFlorist.

2010-11-09 @ 14:20:45
URL: http://blog.euroflorist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0