IT'S A BAD NIGHT TO BE ALONE

2010-11-02 † 02:04:32

visste ni:
att jag vill - ha snöbollskrig, gå hand i hand genom en julpyntad stad, göra snöäglar och årets sista minut vill jag spendera med läpparna tätt emot ett par andra läppar, vintern du är välkommen nu!
att jag har -
väldigt svårt att släppa in människor, sådär på djupet du vet.
att min senaste kyss - var falsk.
att jag lyssnar mycket på - låtar som går rakt in i hjärtat! och som får en att känna lite extra, även fast det oftast är lite extra smärta.
att jag funderar på - om jag va hög i går natt.
att jag pratar – allt för mycket med mig själv & med finaste E.
att jag inte gillar – när löften bryts och tillvaron rasar samman.
att min första riktiga kyss – inte va så bra som jag hade hoppats.
att jag avskyr -  när folk tror sig veta allt.
att kärlek är – en fantasi.
att jag gillar – att få ligga bredvid någon och känna dens andetag och kolla på lite i smyg när den sover, vissa människor är så vackra när de sover.
att jag alltid kommer att vara – en förlåtande människa.
att sist jag grät var – när jag sa farväl, föralltid
att när jag vaknar på morgonen – har jag alltid försovit mig.
att jag just nu tänker på - att jag aldrig vill att den här dagen ska ta slut.
att jag hoppas – på en bra dag i morgon.
att jag verkligen vill - leva livet fullt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0