Jag är fortfarande trasig, men ingen ser ens sår om man bara går fort.

2008-03-12 † 19:02:22
I dag känns det för jävligt, har inte mått så där extremt toppen på en vecka nu. Känns
som att min glädje blev kvar i Tibro. Ingenting har fått mig att må så där super, utan
det har hela tiden vart nått som får mig så jävla opepp, blir inte glad av det jag borde
bli glad över. Jag vet inte riktigt vad det är som händer med mig, men det är väll en ny
"period" som jag brukar kalla det, som är på väg. & jag vet att när jag är inne i en av
mina perioder är jag inte världens bästa person, jag är medveten om det, men försök
ha översikt med det. För jag menar inget dumt, det är nu jag behöver erat stöd!

Ja, jag blev också chockad men när något händer vet man plötsligt
vad man känner, vem som räknas, allt står klart när allt är fel,
 så lätt att se rätt.


Ja det blir troligen Vansbro tidigare än planerat, kanske redan i morgon, får se hur de blir.
Saknar Pilski så enormt, känner bara för att sitta & prata om ingenting i flera timmar, som
vi brukade göra, vart tog allt vägen? Jag saknar dig så enormt! <3

Dagen i sig har vart rätt värdelös. Vaknade vid halv elva & gick upp och duschade. Sedan
blev det bussen ner på stan för att träffa johanna för att gå till Magnus. Men typiskt nog va
han inte där, då blev jag riktigt besviken på honom. Och eftersom johanna inte mådde nå
bra så blev de inte att färga håret i dag heller. Får se om de blir nå i morgon. Sen har jag
bara kollat på tv & ätit glass helt i min ensamhet. värdelösa Onsdag.

Tråkigt att inte äns en polis kan hålla käft, ska dom inte ha tystnadsplikt?

Dagen låt: Lasse lindh-kärlekssång

- ikill3dbarbie (Never meant to be so cold to you.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0