Kom med mig så vinglar vi fram genom stan.

2009-03-27 † 16:56:12
just nu sitter jag & lyssnar på Lasse Lindh på högsta volym &
beundras av den underbara musiken som strömmar ut ur högtalarna.
I LIKE!
"Jag vet inte hur det började med det började långsamt,
en liten lögn blev till en stor. Och hat växer alltid inåt först och sen utåt.
Men jag var feg och jag var svag och gömde allting inom mig,
men något så ont måste ut till slut.
Skyll på mig, lägg allt ditt hat på mig, för alla gånger jag sårat dig
Det var länge sen jag tappade tron på mig själv."
Jag grät när jag pratade med mamma i telefon,
Sa att jag kände mig så jävla ond.
Hon sa "Du är mycket, men du är inte ond, du har
bara vant dig vid att göra fel"
Dom säger att sol kommer alltid efter regn, så ge mig
den solen så ska jag hälla ner den i en pool och
simma längd efter längd och växa mig stor
.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va jobbigt.

Hoppas du komemr på bättre tankar :D

2009-03-27 @ 18:06:51
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att se dig igår, synd att jag inte hade tid att prata med dig just då :(

2009-03-27 @ 18:26:15
URL: http://emmizenboy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0