FULLSPÄCKAT!

2010-03-26 † 13:52:19

Har precis kommit hem efter en förmiddag i stallet + religions prov i skolan.
Så nu har jag slutat för dagen, men har fullt upp hela dagen ändå! ska ta och
packa allt tills i morgon nu, sen blir de i väg på träning vid fem tiden och avsluta
med en vända till till stallet, Diesel ska få sig en dusch så han är ren och fin tills
morgondagen då det är tävling som gäller. & jag kan lova er, jag är sjukt nervös
och blir inte förvånad om jag får psykbryt snart
, haha. Eftersom jag har fullt
upp så kommer det vara väldigt tyst på bloggen idag, hoppas ni har överseende!
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Jag kommer och peppar dig imorn gumman <3

2010-03-26 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0