Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll.

2007-08-15 † 17:39:44
Tråkigaste dagen på länge .__. Började med att mamma väckte mig vid 11, satt mig vid datorn lite sen gjorde jag mig klar & så åkte vi till mora järn & bygg & köpte mikro till mig. Sen vidare till kontors team & köpte lite skol grejs. Vidare hem, åt lite, sen skjussade vi anna till jobbet & ner på stan & sen buss hem & nu blir de film hyrning.

Har då vart & hyrt film, hyrde raise your voice. Har försökt få tag på den über länge nu, men den har alltid vart utlånad, men inte i dag :D Älska den filmen som fan <3 Men typiskt nog har jag ingen att se den me i stället. 

 Måste ringa siljan också, höra om jag behöver jobba eller om jag kan åka till vansbro.

Dagens låt: Never to late - three days grace

- Ikill3dbarbie (I'm a loser and that's all.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0