Du står där & kollar på när jag gör samma misstag om & om igen.

2007-08-11 † 20:01:34
Kom precis hem från ilbäcke (heter de så?), har vart där på dressyr tävling me Maria. :) Nadde va jätte fin & Maria gjorde ett jätte bra jobb. Det hela resulterade i en 5:e plats, grattis!

Sitter här & gör nästintill ingenting, när jag egentligen borde vara uppe & packa. Känner inte att jag orkar för tillfället men jag borde väll börja snart, eftersom de blir till att flytta i mån, Vansbro & Sanna: here I come! :) 

Musik & motor festivalen är det upp i älvdalen nu också, jag skulle mer än gärna vart där i helgen, men flytten går före. Missade det förra året också, pga turkiet resa. Så jag hoppas på att jag har tid nästa år. Hoppas alla som är där har det roligt!

Stockholmsresan var riktigt rolig, hela familjen utan bråk, riktigt lyckat! Men det blev ju inte som planerat, vi sket i stan & åkte ut till kista köpcentrum i stället. Men det räckte gott & väl eftersom jag lyckades bränna 2000 spänn. Så det blir troligen att åka till stockholm över vasalopps helgen också, så man slipper den skiten. :)

Jag hoppas verkligen att den här flyttet får mig att må bättre, men eftersom jag kommer ifrån Mora & allt va de inne bär så tror jag att de blir bättre. Jag orkar inte me alla som snackar & går bakom ryggen på en, jag orkar inte me alla som dömer en efter ens yttre, jag orkar inte me alla falska människor som tror att man inte kan se igenom den falska ytan, jag orkar inte me att folk kollar snett, jag orkar helt enkelt inte me att finnas just nu! Jag skulle helst av allt bara vilja gå under jorden i ett halv år eller så för att slippa verkligheten & ha tid att rensa hjärnan. Verkligheten kan bara bli för mycket ibland. Så snälla sluta dömma mig innan ni känner mig & prata inte om mig, prata med mig istället, tack!

image4

I try to laugh about it, cover it all up with lies,
I try and laugh about it, hiding the tears in my eyes,
Cause boys don't cry, boys don't cry.

Dagens låt: Enter shikari - Sorry you're not a winner

- Ikill3dbarbie (Don't know who my real friends are.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0