jag är inte bra på nått sätt, men du kan väll förstå att det inte är så lätt.

2007-08-05 † 19:31:05

Då var man hemma igen, efter en vecka i tibro. fett kul vecka, bästa på den här sommaren. Saknar det redan, nu får man vänta ett år till nästa gång : ( Hade  madicken på lägret, eller först fick jag nisse men bytte med anna eftersom jag ville ha madicken & hon Nisse. Så då blev vi nöjda & glada :D Jag är så jävla stolt att jag hoppade trippel på 1,10 på madicken, de trodde jag aldrig. ^^ Madicken, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3


& medans man vart borta hade Mora festivalen dragit igång, så de blev att festa i går, med brudsen & davids kompisar från stockholm. Riktigt nice kväll :) började me förkrök hos Tess, va väll där till 11 sen blev de ner på festivalen & så begav vi hos till öltältet nästan på en gång & blev kvar där hela kvällen.


Ska & kolla på lägenhet i mån, om de blir som planerat så blir de att börja flytta i helgen, shit vad jag är pepp på att komma här ifrån. :) Ska bli dret skönt!


Nu blir de grillat & blåbärspaj, mums!


Dagens låt: This is my life - Sator


- Ikill3dbarbie (And I remember every word you said, but this time I won't look away.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0