Kom inte och säg att du älskar mig, när du flirtar med min hund.

2007-08-06 † 17:16:41
Kom precis hem från vansbro, va där & kollade på lägenhet. En tvåa som jag ska ha tills jag får tag på en etta. Så de blir att börja flytta i helgen. Ska bli såå jävla kul :D

Fick reda på i dag att mamma hade bokat hotell i stockholm torsdag-fredag, så vi ska tydligen dit. :D  Ska bli skoj, blir troligen jävligt mycke shopping eftersom jag har pengar. ;D

& så blir de vika någon dag, troligen onsdag. Ska dit & kolla på ännu ett par ridbyxor & se om hon har fått hem nå mer säkerhetsvästar & kavajer. Så blir de kanske att kolla efter nya stövlar, men jag tror inte hon hade sånna jag vill ha. Annars blir de typ hööks eller abiouse igen. Måste ha ett par nya eftersom mina gick sönder på lägret.

Fan jag får panik när de gäller tatuering, vill verkligen tatuera mig nu när jag har pengar, men jag är inte 100% på vad. Troligen en stjärna eller en clown. Men de får väll vänta tills jag är helt säker. Om de är nån som har nå förslag är det bara att säga till. :)

Dagens låt: My heart - Paramore

- Ikill3dbarbie (when your angels turn to devils you'll finally figure out that no one will be with you in the end.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

eller tatuera in mitt namn på bröset :D

2007-08-19 @ 18:17:46
URL: http://truckdriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0