dan före dan före dopparedan

2007-12-22 † 11:32:08
Ja nu har man Jullov & har farit hem till mora. Inhandlade dom sista julklapparna i går, så nu är allt fixat, så de känns fin fint! Blir hos mormor & morfar på julafton, som dom flesta åren och det finns fan inget bättre. Funderar starkt på att stanna där nån dag extra för jag trivs så jävla bra hos dom & det är fan inte ofta vi är där, men får se hur jag gör.

Dagen ser ut så att jag vaknade precis och borde egentligen träna, men jag orkar fan inte. Och sen hade jag och Anna tänkt oss åka till älvdalen och kolla på deras julshow, men eftersom vi inte vet hur vi ska komma dit & hem, så vi kanske skiter i det. Men sen i kväll blir det i alla fall singstar me dom bästa. <3

Jag saknar Chelisia så jävla mycket, det finns fan ingen som dig gumman, du är så jälva speciell!  Du är den bästa för mig, JAG ÄLSKAR DIG. <3

På mellandagarna blir det kupolen & stor shopping, så jävla nice!

Nä nu ska jag försöka göra något vettigt, nått i stil me att äta frukost.

- Ikill3dbarbie (I will always love you.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0