Dom kommer aldrig att veta vad dom missar när dom inte väljer dig för ditt hjärta är lika stort som hela vår jord.

2007-12-27 † 19:00:18
Sitter för tillfället och äter pepparkaks glass & vatten, mums på det!

Dagen i går va mysigast på länge. Först va jag till borlänge & shoppade med Sandra, Jessica & johanna. Sen på kvällen blev det middag på lilla krogen, med massa girls + stoffe. Tack för en bra dag <3

Ja som sagt så va de ju shopping på shemat i går & jag shoppade väll som vanligt mest. Blev nya dc skor, en jacka, en väst, två halsband, ett linne, en tröja sen va de säkert nått mer som jag inte kommer på just nu. blev i alla fall 1500 spänn. Och i dag blev det också lite shopping med alex, köpte lite nytt smink + en tröja & det blev väll typ 600. så på två dagar har jag brännt lite över 2000, tänk att de kan vara så lätt att göra av med pengar.

Allt snurrar i huvudet på mig, alla tankar som jag inte vet vad jag ska göra av. Hur menar du att jag ska kunna svara på en sådan fråga? Både ett ja & ett nej kan göra dig besviken & jag vill inte ta den risken, hur kan du kräva av mig att jag ska kunna svara på din fråga? Om jag hade haft mer fakta om hur allt ligger till kanske det skulle gå, men just nu har jag inte koll på någonting. snälla ställ inte så höga krav på mig, jag kan inte vara mer än vad jag är.

I mån måste jag åka tillbaka till borlänge & byta storlek på skorna eftersom jag lyckades ta fel. Är nån sugen på att hänga på är det helt okej.

Dagens låt: Amy Winehouse - Back to black

- Ikill3dbarbie (Love is a losing game, one I wished I never played.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0