Röda läppar & choklad praliner

2007-12-14 † 23:43:05
Ja det känns som att de va år och dar sen jag skrev sist, men riktigt så illa är de ju inte.  Men jag har inte haft så mycke tid nu när de vart så mycket me skolan + att jag inte har tillgång till dator mer än när jag är i skolan eller i Mora, så det får bli som det blir.

Ridningen känns riktigt bra just nu, har ridit Jazz ett tag nu och jag har hittat knapparna på henne och det känns så jävla gött. Och om det blir som jag och Pilski vill nu så får vi upp en foderhäst till klubben i mars, men mamma är inte riktigt säker än, får se hur det blir, men jag hoppas verkligen på det.

Ja de har väll inte hänt så mycket på sistonde, lite festande, men inge spec. hade väll lite förfest i min lägenhet förra helgen, rätt nice. mer än de har väll inte hänt på sistonde. Eller jo, jag tror jag gått och blivit kär, men det behöver vi inte prata om, haha. Men det känns faktist bra.  Men får väll se vart det leder, som sagt allt kan hända, den som väntar får se.

Well I didn't mean for this to go as far as it did,
And I didn't mean to get so close and share what we did,
And I didn't mean to fall in love, but I did.



Jag har funderat lite och kom att tänka på, vilka är ens riktiga vänner, vilka ska man räkna som ens vänner? Jag har inte en aning alltså. För dom flesta glömmer bort en när man inte hela tiden är i närheten, eller till exempel som nu, skiter i en direkt man flyttat, om dom är mina vänner, varför hör dom inte av sig? I alla fall hör hur det är me en nån gång, ni vet ju knappt om jag lever, och er ska jag kalla mina vänner? Nä jag ska väll inte klaga, jag är kanske inte heller så bra på att hålla kontakten, men jag försöker i alla fall, det borde ju betyda något. Och jag tänker på er ofta, är det bara bortkastad tid? Nä jag kan tala om för er som påstår er vara mina vänner, att jag överlever, livet är inte det lättaste alltid, men det är väll det som får dom lyckliga stunderna att lysa lite extra starkt, då man känner att måan får ut något gott av livet. Och dom som hjälper mig igenom dom svåra stunderna är faktist mina nya kompisar, dom är riktigt duktiga på att höra av sig och frågar ofta hur jag mår. Och så finns det ju några få från Mora som fortfarande står ut med mig, jag ser verkligen upp till er som inte ger upp hoppet om mig även om jag kan vara fullkomligt förjävlig i mellan åt, ni borde få pris, för det finns så jävla mycket gott i er!
En riktig tankeställare; Vilka ska man egentligen räkna som sina vänner, nära & kära?

Nä nu ska jag gå på date me kudden, ska upp tidigt i mån. Blir borlänge med Hanna & Lina.

Dagens låt: I know I know I know- Tegan and Sara

- Ikill3dbarbie (Hate is a strong word, but I really really really dont like you.)

Kommentarer
Postat av: Sannos

du sara, jag håller med dig fullständigt om det där med vilka som är ens riktiga kompisar.
liksom, hur ska mankunna påstå att vissa är ens kompisar när dom dissar och skaffar sig nya kompisar, och pratar bakom ryggen på en? och hela tiden visar en sida som man inte känner igen?
jag vet att jag varit en lite halvkompis på senaste, och jag ber så hemskt mkt om ursäkt för det. men du ska veta sara, att jag finns alltid där när du behöver mig. alltid.

2007-12-15 @ 18:19:17
URL: http://sannos.blogg.se
Postat av: Theres

Naa, lite efter sådär, men du vet det är inte lätt! Jag har också dom tankarna ibland, för vissa hör jag inte av på månader om jag är här. Man lär sig leva med det, och tänka att dom finns kvar iaf.

2008-02-04 @ 16:56:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0