det är dags att vakna upp & se oss omkring.

2007-07-17 † 23:18:26
Ja de va ett tag sen man skrev, men har haft så mycket att göra. Men nu tänkte jag att jag skulle ta mig lite tid till att skriva lite. :]

Kan ju börja med att berätta att jag har tagit hand om Nova nu i typ en vecka, så de mesta av min tid har jag väll tillbringat i stallet, förutom när jag är & jobbar. Går riktigt bra att ta hand om henne. Har väll mest ridit dressyr, utom i går som jag hoppade lite skutt bara för att kännas på henne inför i mån, för då ska jag vara me på hopplektionen. & jag kan säga att hon är rätt svår att hoppa, eller i alla fall för mig som är van me sega hästar ^^

Fan va jag saknar Sancho, har nog inte riktigt förstått att att han inte kommer tillbaka. Pratar hela tiden om honom som om han vore vid livet & kommer sen på mig själv me va jag säger. :( Usch. Gubben, jag hoppas du har det bra <3

Maria, Anna & Katta tack för singstar kvällen :D den betydde mycket för mig. Det va länge sen jag hade så kul & kände mig så synlig. Allt känns så bra med er, ni vet att ni betyder <3

Shit vad jag känner att jag är behov av att gå ner i vikt, skulle kännas bra att bli av me 20 kg, så de är väll mitt mål just nu. Finns många fördelar me att va smal & inte väga så mycke .__. Kläder sitter bättre på smala (tycker jag), Man kan rida ponny mer, & jag skulle troligen inte ha sånna extrema komplex för min kropp då.

Har införskaffat en systemkamera för nån da sen, eller rättare sagt: Pappa har gjort de. & en digitalkamera :D

Dagens låt: Video killed the radio star - buggles

- Ikill3dbarbie (I never knew that everything was falling through.)

image3

Kommentarer
Postat av: Ehlojn

Man kommer aldrig blir nöjd med sig själv. 20 kg borta men sen då? Då kommer du tycka något annat måste fixas och så är hela karusellen igång. Nej du Sara, du är en av dom vackraste människorna jag vet och har en otrolig personlighet. Spela på den, du är bäst <3

2007-07-19 @ 11:00:12
Postat av: Carro

Umm, jag tycker du är jättefin som du är sara :)

2007-07-20 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0