Hur hårt jag änn jobbar med att bygga upp mitt liv, finns det alltid någon som jobbar lika hårt med att förstöra det.

2007-07-08 † 18:59:47

Jobbet i dag va nog drygaste dagen hittills, slut som fan.

I går när jag kom ut till kaninerna så mådde inte blunder nå bra, va hängig som fan. Han brukar alltid komma och hälsa när man kommer & typ va helt galen, men i går låg han bara längst in i buren. & så klart så förstod jag att nått va fel, så han fick komma in. Så jag försökte väll få i honom vatten i 2 timmar, men de va inte de lättaste. Sen fick han sova inne i natt & i morse när jag kom upp så är de första jag ser en pigg blunder som skuttar runt på köksgolvet. Då blev jag riktigt lättad & glad för nu va gammla vanliga blunder tillbaka. :D Så nu har han flyttat ut igen.

Va till Anna en stund i går & kollade på film. :] Vi kollade på ROSA the movie, den va riktigt bra tyckte ja. & så visade hon mig sin nya kavaj & hjälm, snyggt som fan. Anna kommer va snyggast på tävlingarna framöver. & sen åkte jag väll hem eftersom jag skulle upp & jobba i morse. Måste tillägga att Annas mamma är typ trevlig som satan, tycka om.

På Tisdag & Onsdag är jag ledig, ska bli riktigt skönt. Funderar på att fråga Anna om vi ska till kupolen eller nått sånt kul. :] Eller så blir de kanske nå film myyys. För jag ska ju tvinga Syster & Tobbe att ladda hem Raise your voice till mig. Älskar den filmen som satan, kan se den hur många ggr som helst, lika bra varje gång. <3

Dagens låt: New found glory - hold my hand

- Ikill3dbarbie ( You just watched me make the same mistakes again.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0