I en värld av idioter, står jag först i kön.

2007-07-01 † 17:30:20
Shit, sov till halv tre i dag. Så nu kan jag ju säga att jag är riktigt utvilad, känns skönt. Då kanske man orkar me att jobba hela veckan.

I går va de tävling i älvdalen, följde Anna. Hon & Nova skötte sig jätte bra & det syns verkligen att dom har utvecklats. Hon blev felfri i LD & dubbel nolla i LC, kom precis utanför placering i LC. Pin & hennes Nova va också där, gick bra i LC för dom, blev en 4:e placering men i LB:n så gick de inge vidare, vägrade ut sig, men enligt Pin va det hennes fel.

Efter tävlingen & att jag hade vart hem & sovit en stund tog jag cykeln till Anna & så kollade vi på film. :) She's the man, den är såå jävla bra. Har sett den över 10ggr men den är lika bra varenda gång. Sen kom pappa & hämtade mig.

Åååh, ja vet inte hur jag ska göra i höst, vill verkligen ha me mig Kingen till Vansbro, men jag kommer inte ha råd me stallhyra. Men om jag sparar alla pengar jag tjänar den här sommaren har jag troligen råd med tre hyror, men hur ska jag göra sen? Jadu, ingen aning. Men i dag kom jag på att Carro ska ju troligen köpa våran cross, så då kanske jag kan övertala pappa att jag kan få dom pengarna till stallhyra. Inte för att jag tror att han går med på det, men jag kan ju i alla fall hoppas. & Pin vill också att jag ska låna honom, för annars blir han såld till klubben & då kommer han bara bli sämre. Fan, jag vill jag vill jag vill.

Dagens låt: Lily allen - LDN

- Ikill3dbarbie (When flaying feels like falling.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0